- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Județul Timiș, CIF 4358029, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, Timișoara, judeţul Timiș, telefon 0256406300, fax 0256406306, email cjt@cjtimis.ro.
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:închiriere spațiu cu destinaţia de birou pentru comisionari vamali, situat la parterul imobilului Clădire servicii P+1E (Pavilionul Administrativ) al Parcului Industrial și Tehnologic Timișoara, aparținând domeniului privat al Județului Timiș, conform documentației de atribuire aprobată prin Hotărârii Consiliului Județean Timiș nr. 303/29.10.2025, cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ. Spațiul scos la licitație este biroul nr. 8, în suprafață de 20,2 mp.
- Informații privind condițiile de participare la licitație:se regăsesc în Documentația de atribuire.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității contractante.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul de gestionare a patrimoniului, camera 224, din Palatul Administrativ, sediul Consiliului Județean Timiș, municipiul Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 44,72 lei/exemplar.
3.4. Taxa de participare la licitație: este de 63 de lei.
3.5 Modalități de plată a documentației de atribuire și a taxei de participare la licitație: numerar la casieria Consiliului Județean Timiș sau prin ordin de plată în contul RO78TREZ62121360250XXXXX deschis de Județul Timiș, la Trezoreria Timișoara.
3.6 Garanția de participare la licitație: este de 1.038,5 lei și se constituie prin ordin de plată în contul RO71TREZ6215006XXX000339, deschis de Județul Timiș, la Trezoreria Timișoara.
3.7. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 26.11.2025, ora 1600.
- Informații privind ofertele:
4.1 Perioada de înscrierea la licitaţie: 14.11.2025 – 03.12.2025, de luni până vineri, între orele 900-1300, la Registratura Consiliului Judeţean Timiş, B-dul Revoluţiei din 1989, nr. 17, parter.
4.2. Data-limită de depunere a ofertelor: 03.12.2025, ora 1600.
4.3. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Județean Timiș, Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, parter.
4.4. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: oferta se depune într-un singur exemplar original, într-un plic sigilat, la care este atașată cererea de înscriere la licitaţie și care conține: documentele de calificare și un plic interior sigilat cu oferta propriu-zisă.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 10.12.2025, ora 1000, Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, Sala Revoluției, etaj 1, județul Timiș.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:Secția Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Timiș, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timișoara, e-mail: tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256/498054, fax 0256/221990.