1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Județul Timiș, CIF 4358029, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, Timișoara, judeţul Timiș, telefon 0256406300, fax 0256406306, email cjt@cjtimis.ro .
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: închiriere spațiu cu destinația de cafenea, situat în incinta imobilului ”Conac Mocioni” din localitatea Foeni, județul Timiș, aparținând domeniului public al Județului Timiș, conform documentației de atribuire aprobată prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr. 179/25.06.2025, cu respectarea prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
Spațiul are o suprafața de aproximativ 35,68 mp și se închiriază împreună cu dotările aferente, lista detaliată a acestora se găsește în Caietul de sarcini.
În cadrul spațiului se vor desfășura activități de pregătire și servire a băuturilor pentru consumul în incintă (cafea, ceai, sucuri de fructe, băuturi alcoolice etc.) și activități de servire a unor gustări rapide, care nu implică preparea acestora (sandwich, prăjituri etc.).
3. Informații privind condițiile de participare la licitație: se regăsesc în Documentația de atribuire.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității contractante.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul de Gestionare a Patrimoniului, camera 225, din Palatul Administrativ, sediul Consiliului Județean Timiș, municipiul Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 70,52 lei/exemplar.
3.4. Taxa de participare la licitație: este de 63 de lei.
3.5 Modalități de plată a documentației de atribuire și a taxei de participare la licitație: numerar la casieria Consiliului Județean Timiș sau prin ordin de plată în contul RO78TREZ62121360250X XXXX deschis de Județul Timiș la Trezoreria Timișoara..
3.6 Garanția de participare la licitație: este de 1.500 lei și se constituie prin ordin de plată în contul RO71TREZ6215006XXX000339, deschis de Județul Timiș la Trezoreria Timișoara.
3.7. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 29/07/2025, ora 15.30
4. Informații privind ofertele:
4.1 Perioada de înscrierea la licitaţie: 16.07.2025 – 06.08.2025, de luni până joi între orele 8.30–15.30 și vineri între orele 8.30-13.30, la Registratura Consiliului Judeţean Timiş, B-dul Revoluţiei din 1989, nr. 17, parter.
4.2. Data-limită de depunere a ofertelor: 06/08/2025, ora 15,30 .
4.3. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Județean Timiș, Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, parter.
4.4. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: oferta se depune într-un singur exemplar original, într-un plic sigilat, la care este atașată cererea de înscriere la licitaţie și care conține: documentele de calificare și un plic interior sigilat cu oferta propriu-zisă.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 07/08/2025, ora 10, Timișoara, B-dul Revoluției din 1989 nr. 17, Sala Revoluției, etaj 1, județul Timiș.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Timiș, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timișoara, e-mail:tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256/498054, fax 0256/221990